Wat gebeurt er als je een klacht meldt?
Binnen twee weken nemen wij contact met u op over uw klacht. We gaan met u in gesprek en zoeken samen een oplossing. Dit leggen we vast in een schriftelijke reactie. Komen we niet samen tot een oplossing? Dan schrijven we dat in onze reactie aan u. De klacht is dan afgehandeld. Twee weken nadat u onze reactie hebt ontvangen, nemen wij contact met u op om te vragen of de klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Bent u het niet eens met de procedure van de afhandeling van de klacht? Dan kunt u de klachtencoördinator van Omthuis de procedure nogmaals laten beoordelen.
Ben je het niet eens met de oplossing? Dan verwijzen je door naar de onafhankelijke
Overlast
Als uw buren of naaste bewoners voor overlast zorgen dan kunt u hulp inschakelen. Meer hierover lees je op de pagina '
Technische klachten
Wij spreken liever over reparatieverzoeken, want daar gaat het in feite om. In het klantportaal MijnOmthuis geeft u eenvoudig het
Klacht over woningtoewijzing
Voor woningtoewijzingsklachten kunt u terecht bij
Klacht over huurprijs of huurverhoging
Deze klachten meldt u bij de