Mijn post

We versturen onze brieven zo veel mogelijk via de e-mail. Zo houden we rekening met het milieu en besparen we kosten. Daarom sturen we onze post automatisch via e-mail naar u toe. Bedrijven die onze post digitaal versturen heten Postex en Mail to Pay. Heeft u digitale post van ons ontvangen? Dan kunt u de post tot 14 dagen ná de verzenddatum bekijken en opslaan. Ook handig: U kunt meteen facturen betalen via iDeal. Het digitaal ontvangen van post werkt heel makkelijk!

Post via een e-mail 
Wanneer uw e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u onze post automatisch in uw mailbox. In de e-mail vindt u een link waarmee u de post kunt bekijken en opslaan.

Wilt u uw e-mailadres voor het ontvangen van post aan ons doorgeven of aanpassen?  Geef dit dan aan ons door via infoomthuisnl.

Hoe herkent u een e-mail van Omthuis?
De e-mail die u van ons ontvangt als we post sturen, heeft altijd hetzelfde onderwerp: 'Nieuw bericht van Omthuis'. De naam van de afzender is altijd 'Omthuis', met als e-mailadres infoomthuisnl. In het voorbeeld hieronder ziet u hoe deze e-mails eruitzien.

Voorbeeld e-mail

Hoe herkent u een brief van Omthuis?
De envelop en het voorblad van een brief hebben altijd dezelfde kenmerken. Hieronder ziet u een aantal voorbeelden van hoe een brief van Omthuis eruitziet.

Voorbeeld voorblad brief per post

Voorbeeld envelop

Niet alle post gaat digitaal
Het is het mogelijk dat u  soms toch nog post op papier ontvangt. Bijvoorbeeld brieven met een antwoordenvelop en aangetekende post. Ook kunt u nog brieven in de brievenbus ontvangen van partners waarmee wij samenwerken.

Post via een brief in uw brievenbus 
Wanneer er geen e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u onze post in uw brievenbus. Via de persoonlijke (QR)code op de brief kunt u de post ook online bekijken en opslaan. Ook facturen kunt u via deze code makkelijk online betalen via iDeal. Vul hieronder de 9-cijferige code (PTX-code) in die op uw brief staat:

Veel gestelde vragen over: Mijn post