Reparatie melden

Reparatieverzoeken via MijnOmthuis

Via MijnOmthuis kunt u eenvoudig online een reparatiemelding doen.

Sommige reparaties vallen onder een van de onderhoudsfondsen waar u als huurder automatisch en gratis lid van bent. Denk hierbij aan schade zoals een gebroken ruit, een verstopping in de leidingen of een dakgoot die niet goed doorloopt en lekkages veroorzaakt.

Inloggen en reparatie melden

Wilt u liever bellen?

Dat kan op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur. 

Vestiging Leusden en  Baarn:
(085)- 620 01 00

Doet uw verwarming het niet (goed)?

Heeft u problemen met uw CV-ketel of radiatoren? Neemt u dan contact op met de CV-installateur van uw CV-installatie. Op de CV-ketel zit een sticker met de informatie van dit bedrijf!
Geen sticker? Neemt u dan  contact met ons op.

Spoedreparatie?

Wat als het spoed is?
Soms kan een reparatie niet wachten, zoals bij een grote lekkage. Ook buiten kantoortijden kunt u ons bellen via de telefoonnummers hierboven. Wij zorgen ervoor dat u snel wordt geholpen.

Reparatie melden zonder account?

Vul hieronder je postcode en huisnummer in en klik op 'Volgende stap'. 

{{ 'MaiaServiceRequest_Form_SearchObject_Header' | translate }}

{{'MaiaServiceRequest_from_info_housenumber_zipcode' | translate}}

Ingediende verzoeken

Let op:
Wanneer u in een woongebouw woont staan onder 'Alle bekende verzoeken' ook de algemene verzoeken die ingediend zijn voor uw woongebouw.